ingopingo

Alla inlägg under september 2010

Av INGO - 20 september 2010 08:15

Idag tog jag och Ingo sovmorgon. Vi förtjänade det efter en helg med en massa firande. Det har varit underbart! Tack allihopa!


Idag ska jag och Ingo njuta av att vi bor med en sån underbar människa som A. Han gör allt för oss och vi är tacksamma över det. Ingo vill prata


- Ja, han e bäst



Okej...Nu ska jag plugga, det gick jätte bra igår. Gjorde en hemsida utan problem=) Nu har jag bara en till att göra. Ska bli klar idag. Mitt godis förbud fortsätter även den här veckan. Klarade ju det galant förra veckan.

Vi hörs lite senare

Au revoir

Av INGO - 19 september 2010 15:51

Men så blev jag dunder lurad idag med.  

A sa nu sticker vi till pappa och kollar på fotboll. Gör dig iordning nu!

Lite stressad duschar jag och gör mig iordning. Klar!!!!

Då ringer det på dörren!

A familj sjunger i trappen ja må han levaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Och det blev en fika och gratulationer. Mysiga alla är! =) TACK!!!!!

       

Av INGO - 19 september 2010 11:30

Idag blev det nybakade scones till frukost. Mysigt värre! Jag och A sitter fortfarande i soffan och kommer göra det hela dagen idag. Ska plugga och plugga!

Mamma och J tävlar idag så vi har Floyd hela dagen idag.


Sitter och kollar på dansfeber på TV4...vilket dåligt program egentligen...jag tittar ner mot datorn igen. Basan som Vanilla ICE...det var i och för sig sjukt kul!


Ska njuta av mina blommor som finns på bordet och min blivande man som sitter bredvid mig.

Au revoir

Av INGO - 18 september 2010 19:17

                  


Av INGO - 18 september 2010 18:23

Fick två blombud idag! TACK SÅ JÄTTE MYCKET

LINDA, KJELL OCH MIA

YVONNE OCH BENGT! TACK SÅ JÄTTE MYCKET

   

Av INGO - 18 september 2010 17:44

Gick 9-hål idag. Eller kan jag säga att jag gick nio hål? Lackade ur efter första slaget. gick och surade i fem hål sen övertalade mamma mig att slå igen. DÅ gick det bra ett slag..men sista hålet då var jag alldeles för sur. A pussade på mig efter varje slag för att hålla mitt humör på topp!! Stackarn, vad han kämpar, haha

Men A spelade bra. Mamma och janne ska tävla i morgon så dom ville bara gå en kortrunda för att se vilken form dom var i.

Sen har vi haft finbesök av Mia och Claes. Det var kul att träffa honom. Super gullig var han och gulliga var dom tillsammans =) Härligt med kärlek =)

Fattar inte att jag har en ring på mitt finger, skoj juuu! Mysigt!

Här sitter A strax innan frieriet och mamma poserar gärna framför kameran=)

Nu ska jag börja laga lite middag, kycklig bliiir det.

Är så nöjd med min trettioårs dag, underbart!

 

Av INGO - 18 september 2010 09:49

Pappas namnteckning och meningen är på franska betyder " Lämna mig inte"  

Av INGO - 17 september 2010 23:00

Vilken dag

Började med att A och jag gick hem till mamma för att lämna Ingo.

Mamma skulle köra oss till stationen för att vi skulle till Stockholm. Men det slutade med att mamma körde till Stockholm och vi mötte upp min lilla syster.

Tog en fika på söder och sen var dags för bus...JVi möter upp andra syrran uppe i en lokal där hon har med sig en kille som hejar på mig.

- Hej! Du ska vara här i några timmar nu!

Jag: Jaha...och vem är du?

- Jag ska lära dig att strippa!


Jag: VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?????? NEJ ALDRIG


hahaha alla garvade


Nej då jag är fotograf och har fotograferat Carola, Darin med mera och nu är det din tur!

Mina ben darrade och då förstod jag varför jag skulle vara så fin. Dags för fotografering. Syrrona satte på mig kläder och gjorde mig iordning.

  Vi tog kort alla tre systrar tillsammans och sen var det dags för mig och A att ta tillsammans. Jag hadeINGEN ANING.

MEN VAD HÄNDER!

När vi ska fotas går han ner på knä och friar!

jag älskar dig

Vill du gifta dig med mig? 

JAG HÅLLER PÅ ATT SVIMMA!

Jag tror att jag sa JA?!?!?!?! vet inte...han tar fram ringarna och jag får verkligen hålla igen mitt vattenfall av tårar. Älskling...jag älskar dig

Då hör vi mamma i bakgrunden som precis har märkt att han gått ner på knä

Hon skriker

- Neeeeej han har ramlat!


Nej han har friat!  

     

Ingen visste att det skulle hända =) Herregud...drömmer jag?

Inte nog med det...Dom hade beställt en tid hos tatueraren...SÅ NU HAR JAG EN TILL TATUERING!!!Visar den en annan


dag.  Jag känner mig lycklig!

Fatima och Elliot var glada och fick också fotograferas tillsammans.

Fotografen var en bra vän till Fatima     

Sen blev det middag på vid vattnet med Mamma, Janne och lill-syrran och A. Vilken underbar dag          Au revoir

Pappa jag tänker på dig...Idag tatuerade jag in din underskrift...ditt namn för att visa att du alltid kommer finnas med mig. Jag älskar dig...önskar du var här på min 30 års dag! TACK för den här dagen allihopa, älskar er!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards