ingopingo

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

God morgon

Av INGO - 25 maj 2011 05:47

Tidigt även för min lilla Ingo

Vi var ute och gick 05:00

Inte en kotte ute

Jag ska äta upp frukosten och sen gå och lägga mig igen.

Natten har varit vild i magen

Léon bökade och stöka så jag var tvungen att duscha igen. Tur att det funkar rätt så bra, han blir lite lugnare av det. Det betyder att det är en kopia av Adam där inne. För jag hatar att duscha.

Har börjat äta järntabletter nu, så jag hoppas att jag kanske ska bli lite piggare.


Idag ska jag försöka slänga ännu mer saker som vi inte använder hemma. Vill bara ha det rensat innan Léon kommer. Sen har jag kommit på att jag borde nog kolla vart förlossningen ligger....har ingen aning. Skulle inte vara så kul om man körde runt och backa och parkerade fel och backade och körde fel och plupp så var ungen ute och vandrade på fel avdelning... 

Stina och Polly kommer förbi en sväng och håller mig sällskap, snällt!


Au revoir   

 
 
Ingen bild

fia

25 maj 2011 06:31

God morgon!
Hoppas din kropp svarar bra på järntabletterna. Vad skönt att det kändes bättre med denna barnmorska :) Jag äter nu tre (!!) järntabletter om dagen , men lyckas ändå inte höja mitt hb. Låg senast på 108. Hoppas att det inte sjunker mer, för fler än tre tabletter om dagen pallar inte min mage / från en som bajsat svart sen inskrivningen

INGO

25 maj 2011 11:12

Är det sant? Då borde jag kanske höja min dos till två om dagen som hade 95?! Jaja får se den här veckan annars får jag höja bara.
Svart bajs då är du van sen när bebben kommer =)
Kram på dig

 
Ingen bild

fia

25 maj 2011 21:14

Hehe :) Börja med en om dagen och kolla hur magen gillar det (eller ogillar det). Du har ju inte ätit järntabletter alls tidigare (om jag har fattat rätt?), så det är ju inte konstigt om du ligger lågt i hb. I stort sett alla behöver ju järntillskott från mitten av graviditeten för att kunna ligga på normal nivå. Vilket värde hade du på inskrivningen?

Hoppas du har haft en bra dag och att du kan sova inatt, kramar!

INGO

25 maj 2011 21:35

Kommer inte ihåg, men det var som det skulle vara, hade jätte bra värden fram tills i går.
Som är 95...inte så bra.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards