ingopingo

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Me&i

Av INGO - 31 maj 2011 16:46

 

Ingo fick en scarf!


Idag fick jag ett brev på posten att jag hade ett paket att hämta.

Vad kunde det vara, hade ingen aning!?!?!

Det var från min vän Louise föräldrar. Yvonne och Bengt som alltid varit så snälla mot mig. Får kort när jag fyller år och nu när jag ska få mitt första barn skickar dom ett paket.

En fin filt till Léon och en scarf till storebror Ingo, så att dom passar ihop.

Sen ett fint kort

TACK SNÄLLA!!!!!!! Saknar er där uppe!   


Adam kom precis hem

Han hade också köpt en present till mig, gullig han är. Så det var som att fylla år idag. En trisslott och en ny mobil fick jag. Älskar dig!!! =)=)=)


Au revoir

 
 
Ingen bild

Stina

31 maj 2011 20:24

Åh vad gulligt!! Alltid kul med presenter ju:) jätte fin filt, kommer passa lillen perfekt.
Vad fick du för mobil? du får pussa lite extra på Adam ikväll som skämmer bort dig:) men det är du värd!!!
Medan alla andra springer blodomloppet har jag startat kvällens amningsmaraton, men hoppas det går fort ikväll för jag är också hungrig. Har haft fullt upp o inte hunnit äta middag än.
Tuuuuur jag har min vän iPaden så jag har nåt att göra under tiden:)
Kram

INGO

1 juni 2011 06:45

En vanlig enkel hederlig Nokia som lilla Mamma kan skriva sms normalt med =)
iPad borde jag kanske fundera på också?!
Tänk att jag ska sitta still och amma...hur ska det gå? Men jag har ju redan blivit lite lugnare så det kanske kommer naturligt. =)
Ses något i helgen?Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards