ingopingo

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av INGO - 1 februari 2011 14:38

Satt och åt lunch på ett ställe i stan idag

jag satt själv och filosoferade

Inte så svårt att bli underhållen av gästerna bredvid mig

Tre tjejer och den ena fick världens skrattanfall pågrund av att hennes kompis hade en konstig min (sa hon)

- DU SKULLE SÄTT DIN MIIIIIIIIN, hahahaha och ett bambuskott flyger ut ur hennes mun.

Jag fick hålla mig för att inte börja skratta

Tjejen började gråtskratta och kunde absolut inte sluta!

MEN

sen brast det för mig

OCH för mannen på andra sidan

Det tyckte jag var en underbar lunch!

Mera skratt

Av INGO - 1 februari 2011 07:58

Hej hej!

Sitter hemma hos Adams pappa

Har precis ätit frukost.  

Sov bra inatt faktiskt, skönt

Jag veeeeet mitt stora samtalsämne...

Idag har Adam ledigt så han har övertalat mig om att ta bussen till jobbet

Får använda hans busskort...jag hatar att åka buss men det är nog rätt skönt nu när man har en sån mage att bära på.

Helgen har varit bra inte gjort så värst mycket.

Ingo har varit på toppen humör, han har skuttat fram vad vi än har gjort!

Känns som det e måndag idag...men det e ju tisdag  

Renoveringen är i full gång i lägenheten, hoppas att det går snabbt så man får flytta hem igen. Nu har man kläderna i en resväska...  

Lagom skrynklo till jobbet

Nej nu ska jag börja göra mig shhhhnygg


Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards