ingopingo

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av INGO - 17 februari 2011 07:16

Ohhh my gaaaad va vintern är lång...än är den ju inte slut.

Jag är less! För nu i morse fick jag knappt upp min dragkedja på vinterjackan...TJOCK!!!!!!!!!!!! Jag höll av automatik in magen, men kom på mig själv samma sekund, MEN GUUUU nu fick han inte rum där inne!!
Det är ju inte värt att köpa en ny jacka för att man har gått upp 12 kg...eller hur många kilo kan det vara nu?...ska inte väga mig.


Ingo har lagt sig i sängen igen så jag sitter ute i vardagsrummet själv. Då är han verkligen trött. Undrar om han tror att det är hans plikt att vakta mig under natten?

Nej...han skulle tycka om inbrottstjuven....


Nej nu ska jag hoppa in i duschen (det vääärsta jag vet) men nu har jag gjort allt jag kan göra i hemmet först så det finns inga mer undanflykter.

Idag ska vi riva upp golvet i köket efter att jag kommit hem från jobbet. Sen köper vi golv på lördag, hoppas att det blir fiiiint. Det ska bli ett mörkt golv iallafall. Lite äldre stil på det.


Men vad nu....

Ingo spydde...vad gör jag nu?

Får springa hem på lunchen och se hur han mår sen...tungt att lämna honom nu. Men jag har ju inget val. Jobbar själv idag. =( men ååååhh... =(


ha en bra dag idag mina vänner

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards