ingopingo

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av INGO - 11 februari 2011 16:50

NU BLEV DOM KLARA I LÄGENHETEN!!!

Så mamma och Adam städar för fullt..jag själv, bloggar

Det betyder inte att jag gillar hantverkare

Jag är lika sur som i morse

Men han fick visst eld i baken efter mina hot igår.  


Så idag blir till att fixa lägenheten samtidigt som jag ska baka kladdkaka, som jag har lovat min kära man.

(jag ville ha men jag skyller honom)


Ringde en tidning idag och erbjöd dom en tjänst som jag kom på under dagen, och dom nappade direkt. Ska lämna arbetsprover till dom i nästa vecka. Ska bli skoj!

Har redan gjort tio förslag på en rolig sak. Fortfarande hemligt! =)

Och det kanske inte blir något heller. Men man kan ju vara glad för stunden och sen strunta i det om det inte blir något.

Okej då är jag glad e stund

  

Men lugn....mer psyko än glad??


Trevlig helg alla glada bloggläsare

Au revoir

Av INGO - 11 februari 2011 07:50

Ja...I morse blev jag än en gång påmind om att jag bodde i Sverige

Och att det bara är februari

Alltså inget feeeeeel

Men helt ärligt, kom inte ut från porten.....!

Snön stod upp till handtaget nästan

Fick dra allt vad jag hade för att komma ut

Och Ingo VART TOG HAN VÄGEN? PLUMS! Borta


INGO INGO INGO??


Dong dong dong

jaha där...han försöker komma fram i snön (liknande en hare)


Idag är det äääntligen fredag

ska bli härligt att få helg

Däremot ingen lägenhet

Jag ringde ett par ARGA samtal i går

för jag fick reda på att målaren gick hem 10:40 redan...

VAD TROR HAN???

Att vi gääärna bor borta så länge det bara går?

Ursäkta alla hantverkare

MEN NI ÄR SÄÄÄÄÄÄÄÄMST!

Det finns en anledning varför folk gör iordning sina hus och lägenheter själva, för det finns inga vettiga hantverkare i Sverige.

FAN VAD SUR JAG ÄR!

VÄÄÄÄRDELÖSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Trevlig helg

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards