ingopingo

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av INGO - 8 februari 2011 20:50

  Idag gjorde jag lite kladdkaka...var så fruktansvärt sugen efter jobbet!

Jag slant visst med skeden...in i munnen, men shiiit va gott!

Den blev rinnig...alltså lyckad.


Idag hände en annan grej också

Vi fick känna vår första riktiga karatespark som gick rätt ut

Vet inte vad det var han kickade med men något kom upp och magen hoppade till på det stället.

Adam och jag såg den båda två och jag började nästa gråta

Det var en läskig upplevelse samtidigt som den var fantastisk! 

Nu när jag går känns det som att han ligger lååångt nere...hoppas inte det e något neggo.

Ska ringa syrran och höra om det.

Vi är i vecka 23 nu...ser ut som 30...

Au revoir

Av INGO - 8 februari 2011 08:46

En låt som pappa lyssnade på dagen innan han gick bort....

Vi satt i dom röda stolarna hemma hos honom

Han sa till mig

Har du hört den här artisten?

Vilken bra låt

Han satt och lyssnade

Vi var tysta

Jag hörde att han nynnade och blundade

Tänk om han visste

Tänk om jag visste

Tänk om jag visste

Att det skulle bli den sista låten


Fan vad livet är jobbigt


Texten e så fin och jag tänker på dig pappa


Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är


Vi testar nya vägar
som aldrig tycks ta slut
vi har försökt att fånga den andra
men aldrig nått ut
jag vill ha en sista chans
så jag säger det rakt ut


Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut


Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära
vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår


Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt


Och jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

Av INGO - 8 februari 2011 08:04

8 februari

Mera snö har kommit under natten

Jag e så less på snö nu

Skulle vilja kunna gå normalt där ute, inte som en pingvin (som jag redan gör med min mage)

Det blir ju ännu mer vankandes med snö

Jag lämnade Ingo i morse, han ska ut i skogen idag med brorsan Floyd.


Själv har jag sovmorgon  

Men jag sover inte

Hoppas på att få komma in i lägenheten snart...kanske torsdag. Nu håller dom iallafall att måla hela lägenheten. Skynda skynda!!!

Nu har jag inga strumpor kvar exempel....

Kläderna ligger i en väska...

Jag lever verkligen upp till mitt gamla smeknamn...inte tjockis (som Patric hade gissat på) utan packåsna...jag har flyttat runt i hela mitt liv...tar väl aldrig slut.

Är nog nära att slå rekord inom kort...nu när man har stadgat sig med en uuuuunderbar man.

Jag har precis satt på lite musik, hade tänkt att Léon ska få höra på lite bra musik. Just nu : Akon Michael "The King" Jackson "Hold my hand"

GRYYYYYYYYYM LÅT!!!!!  

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards