ingopingo

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av INGO - 7 februari 2011 07:10

God morgon

I natt sov jag helt okej

förutom en sak som fick mig att börja skratta mitt i natten

Jag har säkert skrivit om att Ingo ligger under täcket nere vid fötterna

och ibland vill jag inte flytta på benen för att jag vet att han ligger så skönt...dum som jag är, jag vet!

I natt sov han heeeeeeeeeeeela natten vid mina fötter, jag låg precis på samma ställe och rörde inte mina fötter en cm. Sen var jag tvungen eftersom jag måste på toa. Sorry Ingo men nu kommer jag att röra på mig, tänkte jag...

Jag drog mina fötter fööörsiktigt från Ingo, han låg kvar

Jag kom tillbaka och la mig precis på samma ställe, kände att han var kvar där under täcket, la  mig ner och skulle precis pusta ut...Känner hur han ligger mot min fot.


Men från höger sida kommer Ingo och ger mig en puss i pannan

VA??? Jag lyfter på täcket

OCh där ligger Nisse (Ingos bästa mjukisdjur)  

Här har jag legat en hel natt stilla...för ett gosedjur????

Medans Ingo har legat på egen kudde bredvid mig??


Ha en trevlig jobb dag idag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards