ingopingo

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av INGO - 24 februari 2011 11:35

  


Nu undrar jag


Alltså hur många symptom av allt man kan få under sin graviditet, kan en och samma person få?


Illamående - check yes

Yrsel - check yes

Ont i fingertopparna - check yes

Hemorrojder - Tack och lov inte än (skulle man erkänna det?...nej)

Hård mage - typ ibland

Trött- check yes

Känsligt tandkött - check yes

Sover dåligt - check yes

svettas - check yes

Andfådd - check ooo yes

Svullna fötter - check yes

Förvirrad - check yes

Foglossning/ryggont - check yes

Halsbränna - check yes all the time

Humörsvängningar - check yeeeeeeeeeeees



Det börjar bli ett skämt bland mina vänner...att dom fick något jag fick allt....det var ju oväntat


Vad har jag inte fått?

Metallsmak i munnen....det är väl det.

Ska smaka på en spik idag så har jag haft det med....


Au revoir



....hallon...HALLON.....JAG VILL HA HALLON NU!!!!!!!!!!!!!

  


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards