ingopingo

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av INGO - 19 februari 2011 17:20

Vi har köpt golv! Adam kämpar på med att få bort allt små skit från det gamla golvet. Kolla vilket hemskt golv som låg under det gamla hemska golvet. Mycket golv golv golv nu. Det vi har köpt visar jag sen när allt e klart. Adam ska ju lägga golv för första gången i morgon, med hjälp av hans pappa. Jag jobbar så jag slipper =)

    Jag har satt ihop ett skötbord, tyckte det var lagom jobbigt idag, så nu tvättar jag lite nere i tvättstugan och sitter förtillfället i soffan.

Ingo fick en ny matta idag, leksakerna som sitter fast piper när han biter på dom. Carro hade en sån hemma igår och Info blev TOKIG i den! Så nu ligger han och sover på den efter en tuff match med nyckelpigan.'

Heja Eric Saade i kväll då det är dags för melodifestival!

Au revoir 

Av INGO - 19 februari 2011 07:36

Jag fick ta på mig två vinterjackor i morse...herregud vad kallt det var.

Tänk att det är snart mars och det ser ut som att det är december.

Grabbarna sover, så min "ensamma" tid som folk brukar tala om (som e det värsta jag vet) är nu! Sitter och kollar på DR.mugg...min favorit. Sjuuuukt skoj.

Mitt barn kommer minsann få höra rimmet MAJS-BAJS. Tack för maten det var bajs gott osv.....Inget  barn får men av det direkt =)


Igår var vi på middag hos Carro, alltid så himla mysigt! Jätte god mat. Stina var också där tillsammans med hennes familj.

Jag var lite tråkig tror jag, länge sen jag var så trött. Men dagen på jobbet i går var GALET!

Sålde hysteriskt, 8 timmar kändes som 2 timmar om ens det. Min mage gjorde sååå ont, men det har gått över nu. Tror Léon försökte säga emot.


Jag har redan gjort mig i ordning och klockan är 7:30. Idag ska vi få frukost hos mamma (mysigt) Sen ska vi åka och köpa golv och slänga det gamla som Adam rev upp igår. Han är så himla duktig! Så snart kommer vårat kök vara klart! Jippi!

Vi ska köpa väggfärg och lister också. Lyx om vi hittar ett köksbord som vi gillar! Har letat ett tag men det finns inget bra. Vi har bestämt oss för ett mörkt iallafall.


Igår fick jag lite ångest över mina "snacks"vanor. En kollega på jobbet berättade hur han sprang och gick och åt bra, inget  socker och hej och hå. Hade gått ner 10 kg på 6 veckor. 13 cm i midjan. VAD DUUUKTIG! Samtidigt som han berättade allt det satt jag och åt ett helt ballerina kakpaket...


Nu ska jag väcka bojsen

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards