ingopingo

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av INGO - 3 februari 2011 17:12

Jaha...jag måste berätta en sak

Idag satt jag på jobbet

kom på att jag inte hade med mig mackor för dagen

Jag som alltid blir så hungrig innan lunch.

Satt vid datorn och kände hur hungern började komma

Vad ska jag göra???

Hittade en sockerbit i skåpet...jaha det var ju gott...not! Alltså ingen sockerbit som låg löst i skåpet utan i kartong såklart!

Kändes lite för

desperat...TRODDE JAG!

Jag kollade i kylen och vips

Där ligger en dubbelmacka från i tisdagsmorse...Den såg inte värst god ut

Jag tvekade

Lyfte på ögonbrynet

Kände av hur hungrig jag var och

JAG ÅT UPP DEN!

jag mådde såååååååååååå illa hela dagen

varför varför dumma graviditet

Kunde jag inte vänta till lunchen???

Jag var tvungen att äta NU och det är nuuuuuuuuuuuuuuuu!


Jag heter Karima och jag åt en tre dagar gammal macka.....


Så nu har jag på mitt samvete

" En tre dagar gammal macka som jag har givit mitt barn i magen"


Hur tänker jag???

  


Au revoir

Av INGO - 3 februari 2011 08:57

   Ingo och Floyd bråkade redan då  

Lilla Elliot var bara en liten skrutt här....liten och tjock, med noll koll på hur man äter rätt! =)

  

Mamma och janne med Adam på Syrrans baksida 


God morgon

Idag har någon ordnat isbana till hela uppsalas befolkning

Måste gå till jobbet snart så jag slipper använda skridskorna...herregud vad halt! Får inte ramla med min mage.

Är själv i dag på jobbet, hoppas att det blir fullt upp så jag slipper börja prata med mig själv.

Den här veckan har verkligen gått snabbt. Renoveringen är i fullgång och det verkar gå bra där borta. Vi kollar till dom varje dag, så man har lite KOLL! =)

Hoppas få flytta hem igen nästa vecka.

Kom på att det är melodifestivalen på lördag...GUUUU VAAAA KUUUUL!!!!!!!!!!

Ser framemot hela festen som varar i ngr veckor.

Idag mådde ingo bättre. han är ute på golfbanan idag igen med Janne, mysigt för honom.

Budade på en åkpåse igår på tradera...vann den =) hihi jätte fin!

Nej nu tickar tiden iväg

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards