ingopingo

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av INGO - 4 februari 2011 07:53

Vaknade med ont i halsen...har druckit lite te

Idag e det freeeeeedags myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys och för oss väntar en mysig helg i Stockholm. Vi ska bo på hotell och äta gott och göra en massa roliga saker.

Shoppa? Adam ska vi shoppa????   jag vill shoppa jag vill shoppa!!!!


Tänkte på en sak precis nyss...Varför har inte "Barbapappa" skaparna gjort mamma kläder? Skulle passa mig perfekt....En stor rosa säck som man bara drar över sig och sen flyter ut på stan, ingen lägger märke till mig och barnen älskar mig.

En Affärsidé som jag bara släpper, såååå snabbt!


Jobbar idag till klockan 18:00

Var kanske inte såååå jätte kul att sitta själv på ett jobb i går och i förrigår..jag e nog inte så skapt för det, nej. Kände hur jag tittade på tejprullen...sen häftapparaten...ingen respons. Sen när det väl kom in en kund, trodde dom att jag ville bli deras bästa vän!   

Nya tag i dag sen helg!

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards