ingopingo

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av INGO - 26 februari 2011 19:20

 

Idag blev köket klart...nästan, lite lister ska sättas dit bara och sen ett köksbord och gardiner....ja det är väl en del kvar att göra =)

Tyckte att golvet blev fint. Jämfört med det förra.


Sen har vi magen som fortfarande sitter kvar och som bara blir större och större. haha den ser så rolig ut framifrån =)=)   v.25 snart 26....Lilla Léon jag längtar efter dig

Vi laddar inför melodifestivalen. Ska ge den där kladdkakan en chans i kväll.Den har stått i kylen hela dagen. Men vi har godis som back-up!

HA en bra kväll

Au revoir


Av INGO - 26 februari 2011 07:19

Jag vaknade lika tidigt trots ledigt

Jag och Ingo sitter och äter frukost

Sååååå trött

Jag kommer inte orka ta mig upp från soffan nu

kommer nog sitta kvar här tills någon ringer


Igår skulle jag göra en kladdkaka...

Den gick inte att äta

Jag blandade ihop socker och ägg med smör..sen lät jag det stå i några minuter för jag var tvungen att gå och köpa cacao

Sen var smeten ganska konstig

Men den blev normal tyckte jag efter att jag rört i allt annat

Men när den kom ut ur ugnen var det som vatten...fast den hade varit inne i 20 minuter

Jag ställde in den i 10 minuter till...

Idag ser den normal ut och jag vågade smaka lite

tyckte den var helt okej...


Kan man äta den? Stått framme hela natten eftersom jag trodde den var körd...eller ska jag göra en ny?

Fick ett utbrott igår pga den...jävla kaka.

Jag är sämst på att baka.


Skulle vilja kolla på gardiner idag...hmm får se

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards