ingopingo

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av INGO - 25 februari 2011 07:38

6:e dagen i rad som jag jobbar...känns nu när man går upp. Dom ville att jag skulle jobba extra i morgon också...men då blir det liiiiite för många dagar i rad känner jag.

Puh sista dagen sen ledigt, ska bli så himla skönt!!!!


Man märkte av min trötthet i morse då jag satte vänstersko på höger foten...det e sant. Kämpade i med foten, trodde ju att det var trångt pga att mina fötter svällt...

Nej det var för att jag betedde mig som en två-åring....


Ja det bästa i dag är väl att man får lön =)=) jippi!

Idag ska köket bli klart hade jag tänkt mig, var lite mer slipjobb än vad jag hade räknat med.

Under pappret döljer sig ett nytt golv, nu håller vi på att måla vitt överallt i köket och i lilla rummet på bilden.

   


Trevlig fredag

Visa kärlek idag

Göm en lapp i smörpaketet

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards