ingopingo

Alla inlägg den 8 september 2011

Av INGO - 8 september 2011 21:08

Herregud vilken kaos dag det blev idag

Adams mobil som inte har funkat på fyra dagar

var större grej än vad vi trodde från början.

Idag på posten får vi hem 2 stycken räkningar på 2 stycken SMS-lån

Då har någon jävel på mobilföretaget som jag tänker hänga ut

TELE2

Någon på TELE2 har

Fört över Adams nummer till ett annat sim-kort som någon annan använder till att göra sms-lån på. Så i Adams namn adress hela skiten tog dom två lån på 6000kr.

HUR KAN DETTA SKE?

(vår otur slutar aldrig)

Så vi fick polisanmäla, ringa och prata med TELE2 som inte var ett dugg intresserade av att hjälpa till och handla snabbt. VI fick inte prata med någon chef och dom skulle passa ärendet vidare.

MEN HALLÅ?

Det sitter någon på kontoret och gör ett bedrägeri...och nu ska dom passa det vidare. Säkert är det flera som drabbats

Vi har kontaktat tidningen, får se om dom nappar på att skriva om det som hänt.

Jag fattar inte

ännu ett stort företag (sjukhus)

ska få komma undan med ett misstag.

Ska jag behöva bli politiker

Ta saken i egna händer....pust


ja så det var vår dag, HETS!!!


Léon har varit lite grinig på kvällen, har ju inte bajsat på flera dagar...

MEN jag fick ett sms idag från en fd.arbetskollega

hon sa att hennes kompis barn inte bajsade på 2 veckor...och hon mår bra =)

Nu sover Léon och jag och Adam sitter i soffan, har precis kommit hem

Vi tar och sveper lite coca cola

Mmmmmm

God natt


Au revoir

Av INGO - 8 september 2011 14:30


Kunde tyvärr inte rotera videon...hoppas ni ser ändå

Au revoir 

Av INGO - 8 september 2011 08:45

Vad hände liksom

Léon har för första gången inte bajsat på en hel dag

så jag vet inte om det ingick i hans vägra sova natt

Stackarn

Maten bara byggs på men kommer inte ut =(


Idag....vad e det för dag

torsdag?

Så himla grått när man vaknar

Är det så att hösten har klivit fram på riktigt?

Ja jag tror det

Idag blir det nog en tur till Adams farmor och farfar, det var länge sen vi var och hälsade på dom.


Vi funderar på att stå på loppis i helgen...om det blir fint väder! Någon som vill hänga på? =) det är faktiskt skit kul. Rensa bort all skit och sätt dig själv på en loppis, lite fickpengar skadar ju inte.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards