ingopingo

Alla inlägg den 22 september 2011

Av INGO - 22 september 2011 15:23

Adam: Älskling! Kom....

Jag: Kommer (ropar jag kärleksfullt)

Adam: Hur kan det blir så här mycket hår på golvet? Kom och kolla

Jag: Det är inte hår det är damm (skriker jag från köket)

Jag kommer fram och ser tussen på golvet....

Adam håller upp den

Adam: ÄR DET HÄR DAMM??? ELLERHUR!!!!

Jag: Ja det ser du väl!!!!!!!!..............


Vem som helst ser ju att det är DAMM med INSLAG av HÅR!

Au revoir

Av INGO - 22 september 2011 12:32

Hela familjen har varit och fikat nu har vi precis kommit hem igen.

Har en sån foglossning, så nu går vi i Adams takt.Det är ju han bara glad över =)

Jag har en tendens att gå jäääkligt snabbt i vanliga fall.


Léon är pigg och glad. Håller upp sitt huvud och ligger gärna på sin favvo kudde.

Mamma kommer över till oss efter jobbet idag, så vi ska laga lite god middag. Om jag är riktigt sugen kommer jag att baka =) Chokladkakor =)=)=)=)=)

Igår blev jag uppringd från ett jobb jag sökt. Ska på intervju nästa vecka. Fortsättning på det första jag sökte, ni vet när jag åkte till en intervju två veckor efter förlossning med 73 i HB....inte gångbar ens! Gjorde tydligen inte något bleeeekt intryck , höhöhö

Léon blir 3 månader på söndag    

Nu har vi även tagit slag i påsen....slag i saken? Tagit tag i saken?...vad säger man? Äh vi har äntligen bokat en resa till Östersund för att hälsa på en av mina bästa vänner som flyttat upp dit. Ska bli kul, har inte sätt hennes barn på två ååårrrrr....skandal! Har ju träffat henne men inte resten av familjen.Men nu ska vi åka upp! längtar!!

Au revoir    

Av INGO - 22 september 2011 06:58

  Man kanske ska satsa på att bli bonde

Dom säger på nyheterna att det e brist på smör

Ska prata med Adam när han vaknar...=)


På söndag ska vi gå på vårt första barnkalas med Léon, hihi känns jätte kul!Det e runt hörnet också dessutom så det ska man väl orka med min söndriga kropp.

Lilla Adam fyller 1 år redan, sjukt vad tiden går fort.


Nej idag ska jag vinna på lotto eller triss, ska fixa en lott!

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards