ingopingo

Alla inlägg den 11 september 2011

Av INGO - 11 september 2011 20:26

Sitter och kollar idol

Shit va Bard är hård

Han har ju rätt men måste han vara så hård mot alla stackare?


Idag har vi varit på en låååååååång promenad

Léon fick ett utbrott vid 19:00 sen somnade han för kvällen

så han ligger där inne i sovrummet medans mamma äter Polly =)

Jag lagade jätte god middag

Det låter inte gott men det var deeee, lagade köttfärslimpa =)

1 dl mjölk

2 msk soja,olja

svartpeppar

.....nej jag har redan glömt vad det sista var....mähh

champinjoner

lök........

en grej till tror jag....


JA och kärlek var det visst!

Här får ni ett ögonblick av Adams nysning idag...fick med allt på bild

  Au revoir 

Av INGO - 11 september 2011 11:02

Då var det söndag

Känns som det

Vi tvättar och hänger upp lite tavlor

Försöker få Léon att sova

Han vägrar

Jag har gråtit en skvätt gällande Stefan Liv, hockey målisen.

Jag tycker att det är så himla hemskt det som hänt

Hur hans fru kommer få lida nu i flera år

och det enda hon kan hoppas på är att dagarna blir lite lättare

men det kommer aldrig bli som förr...nygifta och två små barn. Nej jag tycker att det är så tragiskt =(


Jag vet inte riktigt hur jag ska peppa till mig idag

Har haft sjukt ont i magen, smärtor som det står att man ska söka för men det är ju ingen idé. Börjar snart tappa tålamodet...Operation på torsdag...jag e livrädd att något ska gå fel.

Hm...jag fyller år på lördag...det känns ju rätt så avlägset


Okej positiv!!!!!!!!!

Solen skiner ju

Adam är kvar hos mig trots alla motgångar

Léon finns hos oss

Ingo rapade precis

Familj och vännerna är underbara

tack för det!


Pappa jag saknar dig


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards