ingopingo

Alla inlägg den 18 september 2011

Av INGO - 18 september 2011 18:37

   

Av INGO - 18 september 2011 18:02

Jag lovar...ingen håller i honom......

Av INGO - 18 september 2011 10:10

Från att göra rätt mycket hemma och med Léon får jag bara sitta still och röra mig i slowmotion. Det e ju kul när man har ADHD som jag har. Går sådär...försöker göra saker men det gör för ont till slut.

Frukost hoppas över och jag försöker klura ut hur jag ska få ett leende på läpparna efter allt som händer hela tiden. Hmm..

Vi skulle ha åkt till Barcelona i morgonbittti...inte längre...så himla tråkigt. Vi skulle ha åkt med ett par vänner dessutom. Men nu ska jag bara få sitta hemma i soffan.

Adam kämpar på med att typ gör allt som har med hem och barn att göra.Vad hade jag gjort utan han?!

Jag vaknade i morse av en Ingo som råkade hoppa på mig mage...han kom undan med det eftersom han är mitt första barn =)Men jag fick lite ont på såret...blä!

Nästan en parodi har det blivit

Läkarna tyckte att jag borde få känna av hur det skulle ha varit att bli snittad med kejsarsnitt, så dom la till det i efterhand...

Vad ska jag säga.


Mamma städa vår balkong igår...guuuu så skönt att få bort alla ruttna blommor. Så nu kan man sitta där ute....och frysa ihjäl =)

Idag kommer Syrran och Elliot, ska bli kul att träffa dom, det var länge sen nu.


Au revoir     


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards