ingopingo

Alla inlägg den 26 september 2011

Av INGO - 26 september 2011 15:46

Usch idag tog vi lilla Léon till sin 3 månaders kontroll

Det gjorde ont i hjärtat att se han skrika så mycket

Två sköterskor tog varsin spruta samtidigt i båda benen och sa 1,2,3 NU!

Så stack dom, och man såg Léons chockade min och sen brast det för han. Men han var typ inte ledsen bara riiiiktigt förbannad. VA FAAAAAAAAAAAAAN GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR NI MED MIIIIIIIIIIIIIIG!??????????? typ den minen om ni kan se den framför er.

Sen var det vikt och längd kontroll....Sist vägde han 6500 kg...nu har det gått en månad ungefär och nu väger vår lilla son 8300kg =) haha!!

Enligt kurvan väger han bra eftersom han var så stor när han kom ut, men som en 6 månaders bäbis efter 3 månader. Längd är 64cm. Huvudet växter också som det ska.

Åh så nu ligger Léon (och Adam) och sover, utmattade. Han kan få lite feber men jag har alvedon hemma ifall det skulle behövas.


Jag själv laddar för intervju i morgon

Har lite pappersjobb att fixa och en middag som ska lagas.

...jag var precis tvungen att googla rotselleri.....hade två konstiga rotfrukter i kylen....visste inte hur den såg ut.

MEN NU VET JAG DET =)Inte vacker

Au revoir

Av INGO - 26 september 2011 06:35

  Igår var vi på kalas, Adam fyllde 1 år. Vi åt god tårta och sjung med våra underbara stämmor Ja må han leva! Léon kollade in dom andra barnen som redan gick så han vet hur han ska bete sig sen när det e dags för han och ta sitt första steg.

Sen var det middag ute med Adams familj. Jätte mysigt och super god mat! Tack Björn och Monica för det! Vi kom hem med en trött bäbis och möttes av en glad Ingo som bara ville pussas av glädje,för att vi äääntligen var hemma igen.

Idag gäller det, två sprutor, 3 månaderskontrollen för Léon. Åh min lilla bebbe! Hoppas det går bra!

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards