ingopingo

Alla inlägg den 12 september 2011

Av INGO - 12 september 2011 11:52

Hej det e Léon

Mormor kom över en stund innan jobbet

Åt lite bullar och så....jag fick bara lite bröstmjölk...äääckligt. Ska dra den här leksaken i huvudet på mamma nästa gång och läskar med bullar på håll så där. SKönt föresten att ligga på mage....hej då 

Av INGO - 12 september 2011 07:00


Léon och jag sitter i soffan och leker lite

Adam och Ingo sover

Léon har utvecklat sitt skratt rätt mycket. Nu låter han som en liten person, skrattar till, allt mer. Det är som om han utvecklas under natten och sen varje morgon är det något nytt, häftigt att se.

Klippet är från i lördags, inget skratt kunde han bjuda på bara en liten titt in i kameran.

Hmm..Léon var så beroende av napp förut...han har slutat helt. Händer någongång att han tar den om han är riktigt less på allt annat och har tråkigt. Kanske bara en period, har ju fått en guldnapp av syrran ju...försöker ha den nära honom ifall han ändrar sig=)

Dom pratar om spelet som alla spelar via mobilen. Alfapet!

Dom säger att man blir beroende.... =) Jag måste erkänna att jag tar Adams mobil på nätterna och ligger under täcket för att försöka lägga in ett ord och skicka tillbaka till den han spelar mot. Jag har inget spel själv eftersom jag inte har en sån mobil. Men jag förstår att man blir fast. Satt senast på toaletten för en kvart sen. Men jag hade Léon i vardagsrummet så jag kände mig lite stressad.Hann inte lägga något ord! =)

Hela natten drömde jag att någon försökte ta Léon ifrån mig, vaknade snabbt när han skrek till i morse och tog upp han utan att försöka få honom att somna om. Han skulle upp i min famn och det är NU!!! =) Usch drömmar kan verkligen vara obehagligt sanna.

Igår köpte vi ett UV-tält som Léon ska kunna ligga i på stranden i Barcelona om vädret tillåter. Sen ska jag försöka leta rätt på en solhatt också. Det kommer vara ett bök att få han sval som redan är ett element, lilla gubben.

Nej nu är jag super duper hungrig TE och MACKOR here i come! Jag ska doppa minst fyra =)...nu är det triss på TV...om jag ändå kunde få vinna någongång.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards