ingopingo

Alla inlägg den 20 september 2011

Av INGO - 20 september 2011 15:21

Slut på soffsittandet trots smärta

Nu vägrar jag få min smärta och mina opertationer göra så att vi inte gör saker.

Från och med nu är det slut på lidandet

Léon är en gos-pelle idag, mys mys

    Au revoir 

Av INGO - 20 september 2011 08:03

Léon vaknade i natt och jag kunde inte hålla mig från att lägga han i sängen hos oss.

Han sover annars i sin spjälsäng.

Sen tänkte jag även

"inte ska lill-killen behöva bli buren till skötbordet...jag tar av blöjan i sängen, det blir skönt för han."

Mmmmm ja det var ju en bra idé.....

Resultatet blev att jag fick luta lite mer åt höger när jag skulle försöka somna om för att inte ligga i dom kisspölar han lyckades spruta utanför blöjan när jag öppnade den en halv sekund...inte mer än en halv sekund jag lovar. Och viiiiiiiips så var han där.

Tror att han log efter det!

Men det är han ju värd. VI har precis bytt sängkläder...så nej jag vägrar byta för dom dropparna.


Jag ska iväg till sjukan idag så jag måste börja göra mig iordning.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards