ingopingo

Alla inlägg den 10 september 2011

Av INGO - 10 september 2011 21:56

Det blev en lugn eftermiddag hemma hos LInda och Kjell idag

Vi åt kakor och drack te precis som det ska vara en lördagkväll.

Sen skulle dom vidare på partaj så vi körde in dom till stan och sen begav vi oss hem och partaja med lite äppelpaj...

Faktiskt så tror jag på den här efterättsdieten

Har gått ner 23 kilo sen förlossningen och då har jag inte kunnat promenera eller göra något eftersom jag inte varit frisk. Så ja...rätt nöjd faktiskt. Nu har jag 4 kilo kvar till min ordinarie vikt som jag ska passera, men jag var redan då lite för "tung" så när jag är redo ska jag börja tänka på vikten, men det är jag inte nu.

Vill bli frisk först! Vikten är bara en biroll i den här dokusåpan.


Léon har varit jätte duktig idag, charmade tant Linda! Det blir nog ett radarpar sen när det blir dags att lura morsan...Linda.... jag vet nog att du kan hitta på hyss =)


Léon ligger och sover just nu. Jag borde också gå och lägga mig. Hmm..hittar inte Léons nappflaska. Linda glömde vi den hos er?


God natt

Au revoir

sol

Av INGO - 10 september 2011 07:42

Vi har tagit ett morgonbad

Léon luktar gott igen

Han spyr lite då och då...bara små små som knappt syns vet inte om det räknas, men dom luktar. Pjuuu!

Adam duschar och jag har precis sövt Léon efter maten. Han ligger i sin spjälsäng och sover gott...brukar inte bli längre än en kvart så här på morgonen så jag passar på att skriva.


Idag åkte mamma till Syrran för att vara barnvakt åt Elliot. Léons kusin.

Jag och familjen ska ut på äventyr =) Något ska vi nog hitta på i solen.


Igår bakade jag en äppelpaj med kanel, den blev såååå god. Fick godkänt plus av efterättskungen Adam. Då är det bra!

Ingo bajsade inne igår....? Varför? Ingen aning. Korvarna låg liksom på rad också, som om han hade lagt upp dom med tassarna så att vi verkligen skulle se vad han hade gjort. En pik tror jag för att han inte får gå ut lika ofta som förr.

Stackars Ingo...

SÅ Léon kände empati igår och bajsade efter tre dagar...det var en lättnad för oss och framför allt för Léon =) Från fötterna upp till nacken lyckades bajset komma....fråga mig inte hur, jag kämpade med stanken som verkligen slog bak mitt huvud. Min lilla gulliga son =)


Nej nu ska jag sminka till mig lite

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards