ingopingo

Alla inlägg den 24 september 2011

Av INGO - 24 september 2011 17:09

Det blev en mysig dag i Stockholm med familjen

Jag hittade en vinterjacka och en halsduk

Ett par leopardskor och en mössa till Léon.

Ja det var helt enkelt en lyckad dag som började rätt roligt faktiskt.

Jag fick ett skrattanfall så jag fick hålla inne garvet så stygnen inte gick upp på magen =)

Vi stod och väntade på syrran på Östermalmstorg. Jag tror mig se henne och vinkar vilt.

Och tjejen vinkar tillbaka glatt. Kommer fram och vi båda märker att oj!!!! Vi känner inte alls varann. hahahahaha jag höll på att garva på mig och hon med!

  Mamma och Elliot          Nej men...jag passar in hääääär!!!!!!!!!!!!!!!!    Försöker få kusinerna att gilla varann =)      Au revoir 

Av INGO - 24 september 2011 07:30

Det blir en tur till Stockholm idag. Ska kolla om jag hittar någon vinterjacka.

Fast anledningen förs och främst är att jag och mamma ska vara barnvakt åt Elliot medans syrran jobbar.

Ingo har mått dåligt i natt och sen spydde han på morgonen...lilla-gubben. jag mår så himla dåligt när han sitter och skakar och spyr.Men efter att han fick spy så blev han pigg igen. Så nu är Adam påväg ut med han så får vi se hur han är sen. Därför lämnar jag man och hund hemma idag så att Ingo slipper gå på stan.

Ska bli fint väder idag, ska njuta av varenda sekund.


Idag lyser pappa ner på oss

Saknar dig pappa


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards