ingopingo

Alla inlägg den 9 september 2011

Av INGO - 9 september 2011 08:59

                       Au revoir 

Av INGO - 9 september 2011 07:07

Sovit en timme typ...Léon har haft ont i magen tror jag

Jag e helt förstörd

somnar till ibland när jag sitter

 

Idag är det fredag

Fredagsmys

Jag ska träffa grannen Annika över gatan och fika

Sen ska vi till farmor och farfar, det blev inte av igår.

Vi shoppade loss istället så nu har Léon en massa nya bodys och jag har köpt två klänningar till Barcelona resan som jag förövrigt har en sån flygångest över.

Varför utsätter jag mig för sånt?

Jo, för att Adam vill och älskar att resa

och sen vill jag ju till andra länder men jag njuter INTE inför resor jag bokar...

Nu har jag Léon att ta hand om...antingen blir jag mer nervös eller så låtsas jag bli en super mamma som ska vara cool.  


Vi såg ett hus igår som var väääldigt fint. Jag vill ju inte bo i hus men det var riktigt i min smak. Lite gammeldags men ändå topp fräscht. Vi ska åka och kolla på det, på skoj! Så får vi se vad som händer. Vi kollade på vår lägenhet som vi har idag "på skoj"också men blev förälskade direkt.


Léon sitter i sin babysitter....vet inte vad han håller på med. Antingen så prövar han att trycka ut bajs som ska ut eller så har han jääääkligt dålig sångröst....

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards