ingopingo

Alla inlägg den 13 september 2011

Av INGO - 13 september 2011 21:49

Jag skrattade åt Adam i kväll

Han försöker hålla en hemlighet för mig fick jag reda på idag

Det var nog inte meningen att vi ens skulle ta upp ämnet födelsedag eller present.

För vi har inte prata ett dugg om det.


Jag läser honom

Jag satt med hans mobil och spelade Alfapet

Medans Adam säger "Kolla inte datorn nu"

Lova

Lova

Lova

Nej jag ska inte!!!

Han tittar på mig och säger medans jag spelar

Adam: Skulle varit kul att möta dig i alfapet

(Men det vet vi båda två att det går inte eftersom jag inte har en sån mobil)

Sen i nästa mening

Adam: Ska bli kul att möta dig i alfapet

Jag: Mähh vad säger du

Jag brast ut i skratt

Adam sitter bara och ler och säger

Neeeej jag har inte avslöjat mig själv

Jooooo det har du

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej det har jag inte


Sen låtsades jag börja dona med annat


Fast nu tror jag inte att han köper en ny mobil för jag har inte önskat mig något och han ska inte köpa något eftersom vi har köpt en resa till Barcelona.

Mamma-pank så att säga. Man är ju inte riiiik som mamma...fattigare än en student...


Idag har Léon börjat suga på handen, han skippar nappen helt

Nu ska han förstå att det bara behövs en tumme i munnen och inte hela handen.

Han sover just nu

Varje gång jag lägger han i sin säng och jag går ut ur rummet får jag dåligt samvete...fattar inte vad det e för konstig känsla. Han får ju bara njuta där inne, sova i en skön säng. Jag måste få bort det tänket.


Det blåser så himla mycket utomhus...känns som att träden kommer ramla in genom fönstret snart.


Shhhhhhhhhhhhhhiiit va rädd jag blev, guitarren i hörnet ramlade av sig själv helt plötsligt!!!! Puhh....lagom tajming när jag pratade om blåsten.


Nej god natt jag är jätte trött

Au revoir

Av INGO - 13 september 2011 14:12


Au revoir

Av INGO - 13 september 2011 06:49

Det blir inga sovmornar

Inte för att jag är van vid det när man har hund

Upp och hoppa 06:00

Léon vill nästan springa till leksakerna, han vill inte ens ha mat först.

Så jag sitter här och väntar medans han smäller till leksakerna glatt

...gråtandes, glatt, irriterad, glatt, skrattandes....Han älskar att sitta i babysittern.


Det blev en lång kväll för Léon igår, vi åkte med Stina och Carro till Stinas syrra för ett Blingo party. Carro säljer barnkläder på fritiden, så vi var där och fikade. Kom hem runt 22:00 tror jag. Trött Léon vaknade till lite när jag la ner han i sängen men somnade direkt om. Sen var det lite bökigt i natt men det får det vara ibland. Han var så duktig där borta, höll sig vaken hela tiden...det var ju bara tjejer där.

Blev så himla inspirerad av hennes hus speciellt köket...sååååååå fint!

Ingo blev såååå glad när vi kom hem, det var kul!

 


Léon växer så att det knakar...storlek 74...Det har inte ens Stinas Polly som är 10 månader gammal....=)

  Au revoir 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards