ingopingo

Alla inlägg den 19 september 2011

Av INGO - 19 september 2011 18:23

Sitter och väntar på att vår ugnspannkaka ska bli klar

Det var jätte länge sen vi lagade det

Mmmmmm

Vi väntar nämligen på en ny vecka med Linas matkasse. Men dom brukar komma sent på kvällen så man får laga middag idag och sen börja "matveckan" i morgon.


I morgon ska jag en sväng till sjukhuset, kolla till såret jag har på magen bland annat. Har fortfarande ont vilket jag tycker e konstigt, men men jag ska inte tro det värsta som jag alltid gör, verkar bli neggo då. DET SKA BLI SÅÅÅÅ KUL ATT ÅKA IN IGEN!! JA JAG LOVAR! SUPER!!!!!!......  


Kusinerna träffades idag, fast Elliot är ju 2 år så han är lite mer cool just nu, var inte så intresserad av en bäbis.Tänk att det snart kommer en till kusin till världen. Sjukt att syrran är preggo....januari då smäller det. Då kommer kille nummer 3 i släkten.


Adam sitter och skriker Ooooooremo gör alla våra mål DJURGÅÅÅRDEN så hoppar han med Léon samtidigt. Han ska bli påverkad i tidig ålder om vilket lag han ska hålla på =) Ingo hoppar också...herregud!!!

Djurgården-AIK spelar i kväll...HEJA DJURGÅRDEN!


Strax dax för natti natt för Léon

Au revoir

Av INGO - 19 september 2011 06:24

Somnade på soffan i natt

Jag och Ingo

Så delade Léon och Adam säng istället


Vilket oväder det e ute

Träden blåser snart omkull och mina filtar på balkongen som jag skulle "vädra"

blev "tvättade"...eller jah det öser ju ner regn.

Drömde så konstigt i natt

Vi gick till biblioteket fö att Léon skulle få leka, men han lärde sig krypa direkt och stack. Så bra tyckte han om oss....Så gick strömmen när vi letade efter honom,sen när strömmen kom tillbaka var han fortfarande borta. Så vi fick en annan bäbis. Bingo Rimers bäbis Ringo...sjukt! Jag sprang in till sovrummet i morse när jag vakna...och som tur var så låg Léon där och babblade på bredvid sin pappa. Som alltid! Babbel och bubbel!

Jag har lipat och låtit med tungan...lite väl mycket, så nu är det, det enda han gör....skulle ha räknat matte framför honom istället....=)

Syrran och Elliot kom aldrig igår, det blev så sent. Men dom kommer idag istället för dom sov över hos mamma och Janne. Då kommer även Glenn. Ska bli kul!!!

Ska börja kolla efter en vinterjacka, slängde min i vintras efter att min gravida mage gjorde ett håll på 30 cm....too fat! Plus att jackan var typ 10 år gammal. Jag har verkligen gillat den!!!=)

Just nu skulle vi ha varit på arlanda....men det är inte dåligt att sitta på soffan heller =)

Jag tittade precis in i sovrummet...alla mina tre killar ligger i sängen och sover. Dom skulle bara mysa lite och nu ligger alla och sover =)=) vågar inte ta ett kort,då vaknar dom. Vad fina dom är....

Au revoir 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards