ingopingo

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av INGO - 18 mars 2012 09:24

Tuff start på dagen

Léon ramlade återigen när han skulle runda bordet. jag hann inte ta tag i honom fast jag satt bredvid. Fan jag blir så himla depp när sånt händer. Man tar ju på sig skulden på att han slår sig. Men han är glad....bara jag som e ledsen. Blä!


Idag ska jag inte göra något, med risk för att bli osminkad....Det är inte så kul....=)nej då så illa är det inte.


Igår var vi med syrran somsagt i storstaden, vi åt lunch...väldigt gott. halloumiburgare =) Mmmmmmmm i like!

Så även lingondrickan till. Sen blev det fika...fast dom hade inget som passa mig (konstigt nog) så jag tog vatten och en torr kaka....Det lät väl lockande...


Det skönaste just nu är att man slipper ha söndagsångest för att man ska iväg att jobba. Sitter istället och ser ut över vardagsrumsgolvet där Léon och Adam leker på golvet. Ingo ligger i fönstret och sover. jag sitter med bara fötter upp på bordet och försöker balansera datorn på benen.


I morgon ska jag till läkaren igen. Hoppas få svar på varför jag fortfarande inte mår ok efter förlossningen...pust...en historia som jag tror aldrig kommer ta slut.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards