ingopingo

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av INGO - 23 mars 2012 16:18


Adam och Ingo leker!

Ingo blev kär....i Pelle =)

                    

Mina älsklingar!

Tidigare idag så lunchade vi på stan. Det var götti gott!

Jag skulle köpa en sallad eftersom jag skulle vara nyttig. Sa precis innan till Adam att han måste hjälpa mig att vara nyttig

"Självklart älskling"

SÅ KOMMER HAN MED COCA COLA!!!!...som jag drack.....haha

Jag e inte skapt för att banta, hur gör alla? =)

Jag vill faktiskt inte banta men jag skulle vilja snöra ihop fetto magen som jag fått efter graviditeten

Det ser ut som en till människa. Fettet liksom hänger som en gardin i volanger liksom. =)

         

 

Av INGO - 23 mars 2012 11:01

 

Han har inte bara min energi...han har (min) humor också=)

Av INGO - 23 mars 2012 08:26

 

Dags att hoppa i badet

Léon vill så gärna gå dit själv...då får han göra det!

Men det gick inte så bra =)

Bada....gillade han inte idag, somnade snabbt efteråt.Trött bäbis....hostig natt

Vi ska ner på stan i dag och äta lite god lunch och njuta av solen sen när han vaknar igen.


Herregud...snart drar vi till Schweiz, börjar bli nervös inför resan. Snacka om stress när jag ska upp på morgonen och veta att nu ska vi flyga....glurp! Jag får bita ihop för Léons skull. HOPPAS hoppas hoppas det går bra för Léon att flyga.


Så jag MÅSTE shoppa innan, så jag ser lite snygg ut när jag träffar släkten.

Idag är det freeeedag! Antar att många är glada över det. Vi ska fredagsmysa med lite mineralvatten och luft. Dags för mig att vara nyttig nu. Drömde att jag var med i Biggest looser...jag var inte härligt snygg i drömmen. Vaknade upp helt svettig...insåg TACK och LOV att det var en dröm...men jag blev skärrad....ska fan i mig ta tag i graviditetskroppen nu. Eftersom jag inte kan träna så får jag försöka äta lite bättre bara. Okej får se hur det går! Jossan....inge mer bakverk nu......=) Om du ska ge....ge 1st till Adam inte till mig. =) =)

Nu är det dags för folk att vända sig om efter mig och tänka. VAR DET DÄR EVA MENDEZ??????? =)

NEJ DET VAR DET INTE.....DEN DÄR PERSONEN VAR SNYGGARE!!!!!!!! =)=)=)=)=)=)=)


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards