ingopingo

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av INGO - 28 mars 2012 15:45

   

Vi köpte en ny madrass till Léon i dag, så nu ska här sovas i egen säng =) 

ohhhh my gaaaad han slääänger en TRÄhund i luften...han har missuppfattat själva grejen.....

Alla är välbehållna


I kväll är det mästerkocken, jippi!

Sen direkt efter är det Barca-Milan....spännande! Vi har tippat på Barca. 

Av INGO - 28 mars 2012 09:48

Ja som ni alla vet så åker vi till min släkt i Schweiz snart. Så vi handlade en liten keps till Léon häromdagen. vi får hoppas att den kommer till användning. Som vi ser nu ska det vara 18-23 grader där nere =) JIPPI!!!

     

Léon är på världens bushumör idag. Ingo har lagt sig och sovit, har blivit jagad tillräckligt.

Tanden växer så det knakar, skönt för honom att dom börjar komma =)


Idag ska dom öppna ett nytt konditori i stan. Adams brorsa ska jobba där. Så vi tänkte faktiskt gå och inviga stället under dagen. EN KLADDKAKA TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!


Au revoir

Av INGO - 28 mars 2012 07:39

 

Igår var jag iväg på en hårvisning. Jag blev jätte inspirerad. Dom visade en uppsättning som dom gjorde i top model förra veckan, riktigt cool! Måste börja öva på håruppsättningar nu!

Super kul! Tack Emma för att jag fick följa med. Jag handlade en del också...mindre bra =) Men jag behöööövde det! Som man alltid brukar säga.


Gick upp med tuppen som vanligt, en bättre natt i natt tack och loooov! Ersättningen som Léon har ätit på natten är helt borta. När/om han vaknar får han bara vatten, så det blir mindre "äta" timmar =) Det e bra! Nu ska vi försöka dra ner på ersättningen under dagen...


MÄH HALLÅ! Känner för att shoppa kläder idag...men först måste jag vinna på LOTTO! Eller....övertala Adam =) nej då jag måste vinna pengar...och det e NU! Fattig man är som hemmafru....blä! Tur att vi har så mycket kärlek hemma, det är viktigast...att man vet att sin sambo/man gör allt för än och när man vet att man alltid får ett leende från Léon när man vaknar på morgonen och Ingo som alltid är glad. I love it! 


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards