ingopingo

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av INGO - 21 mars 2012 15:56

              

Av INGO - 21 mars 2012 08:58

Léon har precis somnat...lite tidigare än vanligt. Men han sov typ INGET i natt. Hosta som en galning. Jag fick i han vatten och hostmedicin iallafall...vet inte om det hjälper direkt men men. Så fort det blir morgon skiner han upp som en glad sol...så han har inget behov av sömn direkt. Skönt att han alltid e glad på dagarna.

Nu sover han sött och sen när han vaknar ska jag träffa upp Stina för en lunch på stan. Ska bli kul att träffa henne. Det har varit mycket med sjuka barn, så vi har inte träffats.

   


Vi ska köpa badbyxor till Léon i dag, för vi tänkte åka och bada snart någongång =) Kul ju....inte för mig som inte fått chansen att träna efter en graviditet men för Léon och Adam kommer det nog att bli kul. Så jag ska försöka ringa och få en privat pool och helst innan dom öppnar. Ska försöka få nyckeln och koden in till badhuset...

.......Jag kan ju fortsätta dagdrömma om den förmånen...

Det blir till att hålla in magen, Dra ut huden liten extra så att celluliterna inte syns och le LE LE LE LE LE !!!!!!

Då syns inte kroppen. Blinka lite extra med ögat också....Eller så bär jag Léon lite konstigare än vanligt....så han får täcka mig...


jaja någon dag får jag chansen att bli den vältränande jag en gång var! Det blir efter värktabletterna och andra barnet (om det kommer något)


Så ha en bra dag idag hurni ni ni!


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards