ingopingo

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av INGO - 7 mars 2012 17:17

Ja! Skor e roliga!

Léon har krypit och flängt över hela lägenheten idag. Han gillar dock INTE trösklarna som finns. Han gnäller varje krypsteg han tar över dom...

Så upptäckte han hallen som han faktiskt lyckats missa sen han började speed-krypa:) Skor hit och skor dit. Fick ställa upp ljusstaken jag hade på golvet där. Vi har typ inget kvar på golven eller på dom låga borden. Nu når han allt.

Idag bestämde vi oss för att klä om stolarna i vardagsrummet. Adam har en vän som kan sånt. Så han ska hjälpa oss! Tack Emil!

Så då hoppas vi kunna lära oss av det. Vi har gröna stolsdynor nu och ska ändra till lila. Sen ska vi måla bordet och stolarna vita! Japp så blir det nog, om jag inte hinner ändra mig....nej....jo....nej....jo....

   

ÅÅÅÅh jag längtar tills på lördag....20 personer kommer och går under dagen för att fira min älskade Adam på sin födelsedag. Ska bliiiiii så kuuuuuuuul!

Stina!!!!! Ring mig när du kommer hem vill höra ALLT!!!


Idag är det Mästerkocken!!!!!

Au revoir

Av INGO - 7 mars 2012 07:02

 

Tänk att en 8 månaders bebbe kan vara så fin

Léon med sin nattögonbindel....som han självklart inte använder, även fast han gillar att ha den på huvudet.


God morgon allihopa!

Idag är det onsdag och det är ingen vanlig dag i dag utan idag är det ju dagen då man ger varann extra kärlek.

Idag ska ni ge er käraste en gullig lapp, en blomma eller en extra lång kyss.


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards