ingopingo

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av INGO - 27 mars 2012 07:32

   

Och dääär slår han till pappa....haha

God morgon

Natten var SÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA jobbig

Han sov som en....jag vet inte vad. Jag e helt slut, måste gå och lägga mig

Glömde säga att vi åt Libanesiskt igår, det är verkligen min favorit! Friterad halloumi...välkommen till himlen! SÅÅÅÅ GOTT!!!!!Jag vill äta där idag igen!!!


Ikväll ska jag följa med min vän/frisör på en visning ska bli kul att se vad som gäller just nu gällande hår.

Så grabbarna får ha en grabbkväll i kväll =)


Igår berättaade Adam något sjukt. Det var en man som gick med en stor tavla över järnvägsövergången, samtidigt mötte han en mamma med ett barn i vagnen och han slår till flickan i vagnen med tavlan (inte med flit såklart!) Mamman blev tokig...Herregud alltså. Undrar hur det såg ut. Stackars flicka.


Var hos sjukgymnasten igår...hon ville att jag skulle testa att springa.....okeeeej???? Så vi får se vad som händer när jag tar mitt första löpsteg på 70 år...(2 år)....ska gör aen t-shirt först där det står "JAG FÖRSÖKER ATT SPRINGA BORT MINA GRAVIDKILON" "HA ÖVERSEENDE INNAN NI SNACKAR SKIT OM MIN LÖPSTIL"


Au revoir....high fiiiiive!

 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards