ingopingo

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av INGO - 8 mars 2012 09:44

 

Ingo sov borta i natt

Mamma hade honom i går kväll så han fick tillåtelse att få sova över också :)

Men guuuuu vad glad han blev när han kom hem igen

Undrade nästan hur han hade haft det. Skrek och sprang runt i hela lägenheten. Dansade lambada som vanligt i takt till musiken han hörde i sina egna öron...för jag hade inte på någon musik...


Idag ska vi äta lunch med Léons farmor, det var länge sen vi sågs, så det ska bli kul!

Vi ska samtidigt kolla på en tavla till vardagsrummet för vi har möblerat om lite...så nu behöver vi en ny tavla på en tom fläck...plätt...ställe...ja ni fattar


Léon har precis somnat efter frullen och jag ska ta och göra mig i ordning. Vi håller på att trappa ner på ersättningen nu så han är lite extra grinig. Flaskan är även hans snuttefilt så det blir dubbelt upp.


I morgon måste jag handla mat och grejer till Adams födelsedag och sen på lördag kommer syrran Kris till Uppsala och ska hänga med oss hela dagen och kvällen. längtar! Tråkigt att andra syrran befinner sig i Finland...men dom har ju bott där ett tag nu. Hennes kille är med i en känd musikal där borta så det är ju kul för dom att det går bra på den fronten.


Jag lyckades göra mig hyffsat snygg idag så idag får det gärna komma fram någon talangjagare och fråga om jag vill vara med i någon reklam eller visning ;)haha! KOM IGEN DÅÅÅÅ!! KLART MAN KAN GÖRA SUCCÈ FAST MAN ÄR ÄLDRE LIKSOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards