ingopingo

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av INGO - 5 mars 2012 15:13

Oaaaooow äntligen något positivt med min kropp.

Sjukgymnasten såg skillnad på min kropp, hur jag kunde genomföra övningar som jag inte kunde första dagen, jippi! Det går framåt!

Det finns hopp! Hopp hopp!

Ann har precis varit här, fick en fin blomma av henne. Så vackert!

Vi åt...eller jag åt kakor inte hon....hon skulle ut och springa.

 

Jag ska inte ut och springa

Ska bli frisk nog att ta världslånga promenader.

Just nu vill Léon bara ha Ingos saker, inget annat. Gärna hans tugg ben....

Får vara på min vakt så han inte sitter och knapprar under bordet...


I natt har jag besutat mig för att flytta in Léons spjälsäng in i hans rum. nu jääääklar ska han börja sova! Nu är jag peppad! Nu ska det ske. Observerar lite eftersom han är sjuk och har mycket slem i halsen....kan ju inte skita i han då. Men annars ska jag låta han skrika lite mer än vanligt den här gången och kämpa vidare med det.

Önska mig lycka till :):)


Au revoir

Av INGO - 5 mars 2012 07:48

 

God morgon!

Ja vi vaknade nu, men Léon var uppe en sväng runt 03:00. Vi satt och lekte vid vardagsrumsbordet, jippi.....:)

Idag ska jag till sjukgymnasten för andra gången, får se vad hon har att säga idag.

Sen ska jag träffa Ann, hon ska komma till mig och träffa Léon och snacka lite. Hennes Ludvig fyller 2 år samma dag som Adam, alltså om en vecka.


Så nu måste jag göra mig i ordning!!!



Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards