ingopingo

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av INGO - 3 mars 2012 14:29

Idag har vi varit ute på en lång promis. Gick till Lager 157 och köpte lite grejer till Adam och Léon.

Jätte billigt och bra! Vi får hoppas att det håller...:)

Idag ska vi kolla på mello och bli bjudna på middag. Ska bli himla lyxigt och skoj!

Vet ni vad min kära mor har gjort.

Inget komiskt utan bara något snällt. Hon har bokat in fönsterputs till hela vår lägenhet.

JAG KÄNNER MIG SOM en hollywood fru! Tänk att få sitta i soffan och säga

DÄR, nej där ja där ska det bli fint. VAD GÖÖÖÖR DU!!!?? Där ska du putsa....!!!!!

Nej då! klart jag inte skulle vara så elak. Tänk att det finns fönsterputsare och tänk att mamma har bokat en sån till oss :) Tyvärr så hinner hon inte komma till oss innan Adams födelsedag.....så folk får ha ögonbindel på sig när dom ska hem till oss....

(mössan som Léon har fick vi från Louise från Östersund)

 

Dags för tipslördag, fotboll!!!!Liverpool-Arsenal, jag tippar 2-2

Vilka går vidare i kväll i mello? Jag tippar

Andreas Johnsson

Thorsten Flinck

Sean Banan

Dinasty


......det tror jag...med någon tvekan på Sean banan där Young blood kan vinna också.

I LOOOVE MELLO!  

  

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards