ingopingo

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av INGO - 16 mars 2012 12:27

Fredagsmys med mig själv idag. Adam är hos ett par kompisar. Léon har precis somnat.... 

Idag kom jag på en sak som jag hade förträngt....vågar knappt berätta. För 2 år sen skulle jag tvätta bilen, Jag kör in i biltvätten och har inte en tanke på att jag faktiskt har med Ingo....min kära hund!!!!!! Tvätten går igång, plötsligt råder det panik i bilen. Ingo skriiiiker av rädsla. Klart som skjutton han e rädd.Tog dessutom tvätt med borstar. Så det var ju attack attack attack i Ingos ögon. Hur dum var jag?  Ångrar mig djupt! Han hoppade fram och tillbaka i bilen , darrade som ett löv. Jag försökte verkligen trösta honom...=( hade förträngt hela händelsen...

Imorgon ska vi på en tejp-utställning, spännande....nej.... det var inte min idé.... utan syrrans=)  Sen ska vi kolla efter duk, tavla och en lampa...that´s my mission in the big city.

Au revoir                                                   

                                                  

            

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards