ingopingo

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av INGO - 20 mars 2012 21:26

Så var dagen slut....jag e heeelt slut. Bilfärden hem med Léon från Linda och Kjelle var helt galen. Jag har aldrig sätt Léon så arg och ledsen....Alltså han var gaaaalen. Pust...stackars lilla-plutt han var ju helt galet trött tror jag.

Nu ligger han i sängen och sover....sov gott!

Linda bjöd på gröncurry kyckling och ris. Såååå gott! Jag ville släcka och tända lampor och Léon ville pussas....ja dom måste trott att vi var knäppa kära Linda =) Tack för middagen, otroligt snällt!

Vi kollade faktiskt på hus i närheten där dom bor, men jag tror inte att det blir något bud på den =) Vi trivs ju så bra där vi bor. Älskar att bo i lägenhet! Sen vet man inte vad jag känner i morgon när jag vaknar upp =)


Tvättade bilen idag....gjorde en fuling. Sprang in på macken och märkte att det var sjuukt många som skulle beställa tvätt. Så jag pratade skiiit snabbt med han i kassan. "Vad vill du ha fööör tvätt? Vi har....

TA DEN BÄSTA! Så spraaang jag ut. Satte mig i bilen, såg att det var tre bilar som väntade på sina förare som stod läskigt nära biltvätten...det kallas nog för kö?

Jag hade fan bråttom så jag körde förbi alla och ställde mig först. Veva ner rutan......(hur gammal bil tror ni att jag har? VEVADE? jag tryckte på knappen och tryckte in koden och vips öppnades dörrarna...jag var inne,

puh....

Vattnet började spruta? JAg får vattnet PÅ MIG?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAG BLIR BLÖT. SÄTTER PÅ BILEN OCH UPP MED FÖÖÖNSTRET!!!!!!!!!!!

Jag fick panik!....

Sen gick det bra.....=) Bilen (Jorsche) blev ren....och min vänstra sida av kroppen

Sov gott allihopa nu måste jag ta en värktablett och hoppas att ryggen håller i natt.

Au revoir

 

Av INGO - 20 mars 2012 13:58

         

Idag har vi varit hemma hos Sonia och Åke (Adams farmor och farfar)Dom bjöd på en massa fika....Léon visade att han kunde stå och gå runt samtidigt som hann höll i sig. Åke sa att han gick när han var 9 mån. Så vi får hoppas att det blir så för Léon också.


Idag ska vi hem till Linda och Kjell på middag, ser verkligen framemot det! Skriver mer sen...Léon HATAR när jag sitter vid datorn

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards