ingopingo

Alla inlägg under september 2011

Av INGO - 4 september 2011 21:12

Ingo är tillbaka hemma hos oss efter en natt hos mamma.

Hon tyckte att vi skulle slippa gå ut med han när vi har det fullt upp med Léon och en massa sjukhusväntan och besök.

Men shiiit vad jag saknar honom jämt. Ingen som skäller när någon kommer, ingen som tigger mat när man äter och ingen som slickar ens fötter på kvällen.

Nu var jag liksom tvungen att duscha????? hur jobbigt är inte det;)


Idag åt vi middag hemma hos mamma och Janne, det bjöds på Tacos och äppelpaj med choklad, hallon och vaniljvisp...mmmmmmmm

När vi kom hem sa jag i hallen

- Skööönt det är att komma hem till en städad lägenhet, ellerhur älskling

Adam: Skönt att komma hem och vara så käääär, älskar dig!!!! =)

Adam är en riktig romantiker, jag trodde att jag var det...men jag är en kallmänniska jämfört med han.


I morgon ska jag vara på sjukhuset 09:30

Har tummat med Adam att inte slåss eller hota läkaren

Så det är väl bäst att hålla det, även fast det blir svårt.

Tomorrow it´s the end of this story!


Kollade precis klart på Idol, gillar dom nya medlemmarna. Dom vet vad dom snackar om. Ska bli kul att se!


Sov gott

Au revoir

Av INGO - 4 september 2011 10:38

       God morgon!

Gick och la mig 20:00 i går, gick upp 08:30, hade ont i ryggen...har aldrig legat så länge i hela mitt liv tror jag.

Léon har tagit ett bad, han gillar det mer och mer.  Han och Adam håller mitt humör uppe när jag bara vill lägga mig ner och ge upp.

Jag själv har badat i svett hela natten men det har gått över nu. Jag har ont i hela kroppen. Men vad gör man åt saken när ett sjukhus inte kan hjälpa. Misstagen blir fler och fler och kroppen mår sämre och sämre.

Nu har det blivit alldeles för många ingrepp, det kan leda till att man inte kan få fler barn och tanken gör mig så ledsen när jag själv stått på mig, varit på sjukhuset varje vecka och bett om hjälp och 2 § månad efter förlossnignen sitter jag hemma i soffan, fortfarande "sjuk".Börjar bli rädd för att det är dom man åker in till när döden är nära och man behöver hjälp... =(


Snart åker vi till spanien....om det blir av. kan ju inte åka när man är sjuk.

Au revoir

Av INGO - 3 september 2011 16:03

Då har man kommit hem från akuten ännu en gång

Varför tar det aldrig slut?

Hade frossa och feber i natt samt nu på morgonen

Försökte in i det sista att inte åka in men var så illa tvungen.

Dom undersökte mig och visst...det var bitar kvar...som jag trodde.

Återbesök på måndag


JAg e rätt så deppig nu så jag orkar inte skriva mer idag


Au revoir

Av INGO - 2 september 2011 14:00

Fick en guldnapp på posten idag. Syrran hade skickat en liten present till Léon.

Cooooooooooooooooool!

Elodie heter märket


Förövrigt så har jag varit en sväng till sjukhuset

Fick handledsskydd...hoppas det blir bättre.Ännu en skavank jag inte ens orkar gå in på. Har fruktansvärt ont i kroppen idag. Orkar inte skriva mer.


Au revoir 

Av INGO - 1 september 2011 17:58

Idag blev Léons pass klart

Vi gick diiiiiirekt och hämtade det

Gullig han var

han lipade på kortet.

Léon sov 3 ½ timme på dagen idag...måste ha känt sig sjuk på något sätt?!

Så jag och Adam satt och tittade på varandra, gick fram och tillbaka för att kolla till honom...satt och titta på varann, Adam sov en stund, jag spelade tetris...sen "råkade" jag väcka honom. Så var allt igång igen =)


Var nere på jobbet idag och hälsade på, guuuud vad kul det var! Jag saknar dom så himla mycket!!! Synd att jag var så svettig bara. Mår sådär efter operationen, jobbigt att göra för mycket. Magen värker i ett, men har tagit lite värktabletter...

Min älskade son mår bra och det är viktigast!

En mysdräkt från Lindex  I morgon är det fredag

Det betyder freeeedags mys

Kanske lite godis =)

På lördag kommer Mia hem från Dalarna med sin sambo, ska bli jätte kul att träffa henne! Hon har ju inte ens träffat Léon. Sen blir det middag med mamma på söndag om honom kommer ihåg att hon sagt det =) Men nu påminde jag henne =)

Ha en mysig kväll

Au revoir 

Av INGO - 1 september 2011 07:18

Nya tag i dag


Léon sov i spjälsängen i natt, gick bra så nu ska vi lägga honom där istället.

Så nu sitter han som vanligt och leker med sig själv mätt och belåten.

Jag är super duper hungrig!!!

Adam och Ingo är ute på promenix.

Har väldigt ont från operationen i går men jag vet åtminstone VAD det är som gör ont. Kämpa på ba!

         Det blir bara vila för min del idag

Hoppas magen blir bättre under dagen.

Den 5:e september firar jag och Adam 2 år tillsammans....känns som en fjuttig siffra med tanke på allt vi hunnit med =)

Au revoir   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards