ingopingo

Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

Vi tippade rätt

Av INGO - 4 mars 2012 08:47

Igår var det dags för andra chansen i melodifestivalen. VI tippade pengar på Thorsten och Top Cat.

Det var Adams känsla som stämde. Jag trodde Sean Banan skulle slå Thorsten, men icke. Jag är ändå nöjd med resultatet. Längtar tills på lördag då finalen är, plus att Adam firas! Hurra hurra!

Idag är det vasaloppet, tradition är att gå upp och lägga sig i soffan och kolla hela dagen. Idag ska jag dock i väg och träffa Petra och Sofia. Ska bli kul att se dom. Det var några månader sen nu.

Adam har fotbolls match.

Jag hoppas för Léons skull att han blir frisk nu i dagarna. han har svårt att sova på nätterna pga slem i halsen.

 

I morgon ska jag till sjukgymnasten igen, hoppas på att hon kan göra ett under. :)


Au revoir 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards