ingopingo

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Nyttiga....

Av INGO - 29 mars 2012 19:26

Adam och Jag pratar


Jag: Visst har vi lyckats vara nyttiga den här veckan?? Shit va bra!! Vi åt ju inget förän....igår...javisst jahhh.....

Adam: Vi åt inget GODIS måndag och tisdag...men måndag, tisdag, onsdag och idag fikade vi ju...

Jag: Javisst jah....vi har inte varit så duktiga då alltså?

Adam: Jo men, nu är vi ju hemma båda två så vi får äta lite mer än vanligt för att det e ju som semester

Jag: Det har du rätt i...Går du och köper en godispåse?

Adam: Neeeeeeeeeeej!


Jag chansade bara. Tänk vad man kan lura sig själv, haha!

Precis som när jag såg på "unga mödrar" häromdagen. Hon skulle börja banta men hennes ursäkter redan första dagen var;
"Jag har redan tagit bort så mycket av det onyttiga, så coca cola får jag dricka varje dag"

"Här har jag skrivit upp allt jag ska göra på en vecka, sen hinner jag ju säkert inte allt"

"Röka får blir ett annat kapitel"

Och nu kommer den bästa lögnen

"Man får ju inte chocka sin kropp och trappa ner på allt på en gång, det är inte bra...."


HAHA!


Just nu har vi Floyd en liten stund, men snart kommer mamma och hämtar honom.

Vi var föressten nere på stan idag och fikade på nya Gunterska ( med tyskt U, hur man nu skriver det?)

Riiiktigt jäkla fint. finast i stan kan man lugnt säga. Jag ska skvallra till alla att dom har öppnat.

Jag har haft en bra dag. tack för det!


Nya modet bland 9 månaders bäbisar

 

Au revoir

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards