ingopingo

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Hagel och fika

Av INGO - 30 mars 2012 15:43

Vilken dag!

Från klockan 10:00 har vi varit hemifrån, kom hem NU 15:45. Jag e heeelt slut! Léon sov i vagnen i tre timmar nästan. När han vaknade kunde han bada i sin blöja...eller rättare sagt den kunde lätt funka som en boj i vatten så han håller sig på ytan =) Jag bytte blöja och alla kläder inne på toan. Tur att man alltid har ombytte. Blir lika förvånad varje gång jag har det fast det är en självklarhet!

Idag har jag shoppat två par jeans. Två par 250 kr =) det är bra! Hållbart säkert....

Sen köpte jag tråkgrejer som mascara och lite sånt.


Jag skulle köpa en rouge och jag blev påhoppad bakifrån av en som jobbade där.

"DEN HÄÄÄR SKULLE PASSA DIG" DINA FÄRGER!!! Verkligen DINA färgeeeeeeeeeeeer! SÅÅÅÅÅ SNYGG!!!!!!


Men LUUUUGN nu....Jag har jobbat som sminkös i flera år....ge mig inget råååååd! Pust!

Jag sa inte det utan stod och log och tänkte....GÅ....TACK!


Jobbigt det är när dom är överdrivna i butiker. Gillar inte det där falska säljsättet som dom "pigga" säljarna har. Man måste kunna bedöma om man vill ha hjälp eller inte. Man kan inte säga att man är snygg i precis allt!


Nu ska jag lägga mig i soffan och ta en godisskål och lägga på min mage och bara vaaaaaaa.......

nej just ja....jag har ju en 9 månaders bäbis att ta hand...middag ska lagas och tvätten ska in i skåpen och hunden ska ut!


OKEJ.....


Au revoir =)



   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards