ingopingo

Alla inlägg den 7 november 2010

G

Av INGO - 7 november 2010 17:39

Hej svejs!

Idag har vi varit i G på en tur till A mormor. Det var jätte kul att se henne igen. Vi fick lite mat och fika...jag åt upp allt! Inte för att A var så mycket sämre direkt, jag tuggade ändå...

Vilken kyla det har varit idag, var tvungen att skölja dom under varmt vatten när jag kom hem efter en långpromenad med Ingo.

Just nu ligger vi i soffan och gäspar och kollar på Liverpool- Chelsea 1-0

Senare blir det bingolotto, ja vi resonerade så, att det inte e lika hett längre och då kanske man har en chans =)

Skulle behöva en volvokombi nu med tanke på att man har en liten Ingo som ska få plats ;)

Syrran e på dejt idag med samma kille, ska bli intressant att se vad som händer. Håller tummarna över att han sköter sig...hon e rätt så kräsen =) (nu kommer jag få ett samtal av henne i morgon när hon läst bloggen)

Idag avgörs även allsvenskan då Malmö tar hem guldet, garanterat.


I morgon e det dags för jobb igen ny vecka nya tag

Au revoir

swiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssss tiden bara rusar iväg. Mia flyttar nästa vecka

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards