ingopingo

Alla inlägg den 24 november 2010

Av INGO - 24 november 2010 19:04

Jag sitter i soffan med ett täcke över benen

Äntligen hemma

Jag e så trött

Vi har ätit Thaimat, blääää vad äckligt det var

Så med gott samvete ska jag äta lite glass inom kort

Det e ju "Bonde söker fru" idag JIPPI!!!!


Ingo och A mötte mig efter jobbet och vi gick på en snöig promenad. Ingo äter snö hela tiden. Han skuttar fram tre steg och dyker ner huvudet och gör om det, om och om igen. Han älskar snö!

 


Min inställning till graviditeten har ändrats sen jag såg vår lilla bebbe i magen. Nu känns det så himla verkligt. Det känns underbart, vilket lyckorus man känner när man ser en bebbe sprattla på en skärm. Längtar tills hon/han kommer ut lagom till sommaren. Håll tummarna!



Av INGO - 24 november 2010 06:54

Finns det någon som har tips på hur man sover?

Inatt sov jag ingenting =(

När A klocka ringde hade jag varit vaken i två timmar, känns så himla tråkigt.

Nu förstår jag att magen bubblar pga en anledning men jag hade ju problemet innan också, är så lesssssss!

Är hur trött som helst nu, försöker hitta kraft. Ska iväg att jobba och sen springa hem på lunchen till lilla Ingo.


Ingo ligger i fönstret och njuter av att sova lite till.

   Jag själv sitter och äter messmör som jag har bytt ut mot kaviar i ett par dagar nu

Onsdag idag...Jag ska hem och sova direkt efter jobbet, så får det bli

Au revoir   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards