ingopingo

Alla inlägg den 10 november 2010

Av INGO - 10 november 2010 19:00

idag har det varit en lååååång och jobbig dag. Själva jobbet gick bra men jag hade med mig för lite att äta. Jag sprang till ICA för att hitta något att äta snabbt. Det blev en yogurt som jag häääällllde i mig på vägen. Det var härligt när jag fick i mig den. Gick på trottoaren med en yogurt...i dont caaaaaaaare! I neeeed, and i need it noooow!

  


I dag e det bonde söker fru, jippi! Har väntat hela veckan, det e det enda programmet jag följer. Kollar lite på Biggest looser just nu...man blir så smal när man tittar på det programmet. Fast jag har en godis i munnen. Toppen!


I helgen kommer vi att åka till S på lördag för att hjälpa syrran med tapetseringen. Ska bli kul att träffa henne.

Tack för alla gratulationer

Au revoir

Av INGO - 10 november 2010 08:39

Många talar om för mig att jag redan avslöjat på bloggen att jag är gravid...herregud, vaaaaart dååååå?????????    

Hihi

Idag är det snöööö ute och jag vet knappt hur jag ska klä mig. Haft samma kläder på mig i tre veckor, alltså inte jeans utan strumpbyxor som jag kan komma i utan att pressa ihop mig själv. Jag är i v.10 men jag känner mig som vecka 25...

Illamåendet har suttit i ett par vekor nu men tackvare ett par armband från apoteket känner jag att dagarna klaras av utan några problem. men jag ska inte klaga det finns "sängliggande gravida som har det mycket värre"

Från och med i dag börjar jag jobba heltid, det var lite av dom förändringar som skedde igår på mötet. Men jag tror att det bara är under en kort period, vi fick en till sjukskrivning i gänget igår så det var därför.


Ingo älskar snön som tur är, hoppas att det ligger kvar till helgen så kan man ju åka lite pulka....not =)

Ska till S i helgen och hjälpa syrran tapetsera det sista. kanske får vi se en skymt av hennes dejt som verkar hänga i fortfarande.


På tisdag ska jag få akupunktur mot mitt illamående, undrar hur det är. Hoppas på att allt bara försvinner =) 6 juni är det beräknat, nu får vi hålla tummarna att allt går som det ska, man vet ju aldrig.


ha en bra dag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards