ingopingo

Alla inlägg den 21 november 2010

Av INGO - 21 november 2010 09:26

Full fart hela helgen och nu e det tomt.

F och E har precis åkt hem och Mamma och J har följt med. A jobbar till tre och jag och Ingo ligger i soffan och myser.

Ska snart göra mig iordning för en längre promenad. Senare i eftermiddag ska vi åka ut till Amamma och fika, det var länge sen vi sågs.


Redan söndag...jag förstår inte hur dagarna bara kan rusa förbi?!


Måndag i morgon men en dag närmare ultraljudet som är på tisdag. Jag darrar som ett löv inför den stunden. Kommer det att ligga något i magen eller inte? Hoppas att allt ser bra ut...blir så nervös =( men men det hör väl till en graviditet. I går bubblade min mage så himla mycket, trodde att det skulle växa tio cm lätt...men magen ser normal ut. puh....

Ingo är så himla mysig, han ligger nära oss varje dag och gosar in sig under täcket så fort man lägger sig ner. Världens bästa Ingo.

HAr börjat skriva på en barnbok som ska handla om Ingopingo ut i världen...vad säger ni om det? Tror det kommer bli toppen. Första boken handlar om Ingo och ekorren...


Ha en bra dag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards