ingopingo

Alla inlägg den 15 november 2010

Av INGO - 15 november 2010 13:19

STINA HAR FÖTT

HON FICK EN LITEN TJEJ OCH HON SKA HETA POLLY!!!!

GRATTIS KOMPIS

Förlossningen tog 2 timmar....grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    

Av INGO - 15 november 2010 07:44

Ny vecka Nya tag Ingo ligger och sover, verkar trivas på A byxor som har nu ligger på. A gick till jobbet i natt. Han har ringt och sagt att det var sådär kul att börja jobba. Jobbkläderna var lite obekväma på hans sår efter blindtarmsoperationen. Men annars gick det helt okej. Saknar honom!

Undrar hur Ingo kommer att vara idag när jag lämnar honom. Han har haft någon vid sin sida i två veckor dygnet runt =)På tiden....jag vet =)


Sitter och kollar på v.11 graviditeten...Nu är vårt barn lika stort som ett plommon...hm

svårt att få ett ansikte när jag bara ser ett lila plommon i mina tankar =)

Tarmarna har gett plats och livmodern har växt....usch tycker att det låter så läskigt.

Det låter inget snyggt

Hej, mina tarmar håller på att flytta på sig tillsammans med min livmoder för att en plommonliknande människa ska få plats och bygga bo i min mage =)

JIPPI!

Den 23 nov får vi se om det är något i min mage, längtar så himla mycket och håller alla mina tummar för att det går bra. Det mååååste gå vägen...man vet ju aldrig.


Nej nu måste jag börja göra mig iordning

Städa lägenheten

Ha en bra dag

Au revoir



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards