ingopingo

Alla inlägg den 11 november 2010

Av INGO - 11 november 2010 08:02

A ligger och sover tillsammans med Ingo, det gör dom alltid. Och jag sitter uppe med en kopp te och försöker komma på hur jag ska klara dagen med mat. Vad ska jag ta med mig till jobbet? Äppple och macka har jag packat ner. Idag ska jag inte råka ut för samma matbrist som i går.

I natt bubblade min mage heeeeeela natten. Tänk att det finns ett liv där inne förutom mina gaser.... Ursäkta mig men det är ju för att jag e gravid det har blivit så....ju.....

Undrar vad det blir? Vad tror ni?

Jag tror en tjej och A tror en kille. Alla andra jag har pratat med tror faktiskt också tjej. Om två veckor har vi tid för en första koll, det ska bli så himla spännande =) Vi ska inte se efter vad det blir för kön...men jag ska ta med mig ett förstoringsglas som jag kan rycka upp då A inte ser och ta reda på det!!!! jag e så himla nyfiken (kontroll vill jag ha)


Ja, så har man börjat jobba heltid, det tar ett tag att vänja sig vid det, men det blir bra. hitills är det ju bara ett par veckor.


Ingo då? Jo han mår toppen.

  Känns så himla skönt att se han skutta ute i snön som han älskar. A börjar jobba igen nästa vecka då får ingo börja vara själv igen. Men det kommer gå toppen!

Nej nu börjar jag snart jobba, måste försöka göra mig lite smal och snygg =)

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards