ingopingo

Alla inlägg den 25 november 2010

Av INGO - 25 november 2010 19:39

Ja då har man varit med om en situation då motparten kanske bara vill sjunka genom golvet.

En man i 60 års åldern kom in på jobbet och ser min mage efter en stund av småsnack.


Mannen: Ja men jag ser att du e gravid, vad skoj, grattis

Jag: Tack =)

Mannen: Inte så långt kvar va?

Jag:..............................................
..(Vad fan säger jag nu?)

.............................e alltså haha jag vet att jag är tjock men nej det är bara i början av graviditeten...alltså ja....

Mannen: Jaha...men barn är härliga....



Idag bjöds det på en majskolv till middag och INGET MER!!!

Au revoir



Av INGO - 25 november 2010 07:16

Ingo har lagt sig bredvid A tröja på soffan, njuter efter en promenad i snökaoset. Det var ju inte direkt plogat nu på morgonen... jag såg en liten Ingo hoppa, försvinna, hoppa och försvinna tillbaka ner i snön. Han ser ut som en liten hare när han skuttar runt ute.

Idag torsdag en bra dag bestämmer jag

Då är det prick en vecka kvar till nästa ultraljud

En dag kvar till helg

Tre dagar kvar tills vi ska äta adventsmiddag hos mamma och janne.


A är på jobbet, jag märkte inte när han gick.

Har tänkt på att min mage är typ nästa platt när jag vaknar på morgonen

men sen på jobbet står den ut så mycket att jag ser ut att vara i femtemånaden.

Konstigt hur allt fungerar.

Ligger och funderar över bäbisen

Undrar så himla mycket över vad det är för kön

Jag vill egentligen inte veta

men det skulle vara skönt att veta så jag kan fixa rummet klart

Jag tycker inte om att ha saker ogjorda...

Är det en anledning?

Jag tycker att själva överraskningen är HUR jag ska kunna föda ut en människa...har lite ångest över det men men....dom säger att man växer in i rollen.

Nog växer jag

Men in i rollen vet jag inte 

Vad tror ni att det blir?

Vi fick ett kort på A när han var liten av hans mamma sist vi var där

Gulliiii han var!

 


Ha en underbar dag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards