ingopingo

Alla inlägg den 12 november 2010

Av INGO - 12 november 2010 08:29

 

Igår hjälpte vi J att tapetsera, hoppas att resultatet blev bra i dags ljuset.

Idag är det fredag och mamma ska komma över till oss en sväng. Hon ska sova över också eftersom J söner kommer hem till dom och snor alla sovplatser =) Alltid någon som får ge sig då =) Vi ska kolla på idol och äta lite gott. Undrar vad mamma har på myslistan?...Äh jag får köpa tre hårda godisar, det brukar räcka för henne.

I morgon åker vi till S och hälsar på syrran, ska bli kul. Stora syster är i Finland hos sin kille som jobbar där just nu. Skulle vilja träffa dom snart också.


Jag är påväg till jobbet borde göra mig iordning.


Igår fick vi jätte fina blommor från A familj en liten lyckoönskning till vårt barn som kommer till sommaren. Inatt kunde jag inte sova för att min mage verkligen växte, det e svårt att förklara men det bara molade heeeeeela natten. A sa att min mage har växt under natten....sick  

 

A och Ingo ska mysa tillsammans idag medans kvinnan ska jobba och drar in pengarna ;)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards