ingopingo

Alla inlägg den 14 november 2010

Av INGO - 14 november 2010 19:38

Idag köpte vi gardiner,2 lampor och en vit matta till barnrummet. Jag blev nöjd. Sen blev det en liten byråliknande grej från handel till hallen. Ställde blommorna på som vi fick från A familj häromdagen.

Sen var vi hemma hos A pappa en stund och träffade J, J, M, Moch hennes son N. Jätte trevligt.

I morgon är det jobb igen...just nu dunkar mitt huvud, ska snart lägga mig e heeeelt slut. A börjar ju jobba i morgon också, då blir det till att åka hem under lunchen och stressa ut med Ingo samtidigt som jag ska äta.

Men på tisdag ska jag till sjukan och sen till frisören, längtar tills dess.

   

Vi har haft fullt upp hela dagen, Ingo ligger och sover av utmattning, han fick ju hänga med Floyd hela dagen medans vi åkte runt i butiker.

Av INGO - 14 november 2010 09:06

FARSDAG IDAG

Har gråtit en stund

Saknar pappa

Önskar han var här

Tänker på han varje dag

Skulle göra vad som helst för att få se dig igen Pappa

.....man försöker leva vidare... 

Livet hade varit bättre med dig pappa i mitt liv

Älskar dig

Kommer ALDRIG glömma dig

Snälla kom tillbaka....

 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards